top of page

Onze Why...

Veel bedrijven kampen met een tekort aan essentiële sales- en leiderschapsvaardigheden. Velen onderschatten of overschatten deze, of worden geremd door een gebrek aan zelfvertrouwen. Hoewel er veel 'coaches' zijn, vraagt échte gedragsverandering een doordachte aanpak en specialisatie. Onze drijfveer is om ambitieuze mensen dat laatste zetje te geven, zodat ze morgen beter presteren dan gisteren.

Be a pro logo

Waardegedreven.

1/ Eerlijkheid & Vertrouwen

Geen verbloemingen. Geen grootspraak. Geen foute beweringen. Geen niet-na-te-komen-afspraken. Geen drogredenen voor falen. Geen excuses. Wel verantwoordelijkheid, en eerlijkheid. Klanten vertrouwen ons hun mensen en bedrijfsinformatie toe, en kunnen vertrouwen op 100% discretie.

2/ Ethiek

Ethiek is het deel van de filosofie die gaat over goed en kwaad. Voor ons gaat het erover dat we correct handelen met klanten, en hun mensen. Het het belang van de klant gaat altijd boven ons eigen belang.

3/ Positiviteit

Hoe kunnen we het wél laten lukken? Hoe maken we morgen beter dan gisteren? Wij gaan uit van een positieve uitkomst en durven hierin zowel ambitie als optimisme tonen en doen alles wat we doen met hart en ziel.

4/ Klant altijd centraal

"De klant komt altijd van rechts" zei Wouter Torfs ooit. Iedere beslissing en alles wat we doen draait om de vraag: "Welke impact heeft dit op onze klant?"

 5/ Correcte communicatie

Een goeie opvolging, correcte feedback, duidelijke afspraken en constructieve, authentieke en correcte communicatie is een basisvaardigheid voor iedereen die omgaat met mensen. 

 

Belevingsvol leren

Zelf vond ik trainingen zeer vaak schools, saai gebracht. Daarom maak ik er ook mijn missie van om beleving, motivatie, passie en enthousiasme in het leertraject te verwerken zodat deelnemers erop gebrand zijn om onmiddellijk aan de slag te gaan met hun nieuwe tools!"

bottom of page